Afbouw Trustoo Hockeydome Roomburg toch noodzakelijk!

19-4 Nieuws
In tegenstelling tot eerdere signalen heeft de gemeente besloten toch geen vergunning af te geven om onze blaashal in de zomer/begin herfst te laten staan. Met ons, betreuren verschillende sportverenigingen dit verrassende besluit omdat meerdere partijen interesse hadden in de huur vanwege het gebrek aan zaalruimte! We hebben dan ook besloten niet in te gaan op het verzoek van de gemeente om de vergunningsaanvraag in te trekken. Wij hebben immers de aanvraag ingediend op hun eigen verzoek en wij begrijpen de plotselinge ommekeer in het besluit niet. Het verdere beloop is hierdoor nog enigszins onzeker, maar we moeten vast handelen naar dit negatieve besluit om alles op tijd gereed te hebben. 

Het opbouwen van de hal was spannend, pittig en leuk (zie het Album 'The making of... de Trustoo Hockeydome Roomburg'); een mooie club prestatie die met groot verenigingsgevoel werd geklaard! Voor het afbreken van de hal zijn opnieuw veel handen nodig en we moeten dus opnieuw een beroep doen op spelers (van tenminste 17 jaar oud) en ouders van álle zaalhockeyende veldteams (ook de senioren training teams). We maken er natuurlijk weer net zo'n feestje van als bij het opzetten; met drankjes en versnaperingen!

We verwachten van elk zaalhockeyend veldteam het volgende aantal vrijwilligers voor de afbouw voor een tijdvak van 4 uur:
  • 6-tallen (O8 en O9): tenminste 3 vrijwilligers per team
  • 8-tallen (O10): tenminste 4 vrijwilligers per team
  • 11-tallen (vanaf O12): tenminste 5 vrijwilligers per team
De afbouw staat gepland op de volgende data:
  • di 22 april van 18.00 tot 22.00 uur - inventaris afbreken
  • wo 23 en do 24 april van 18.00 tot 22.00 uur - sportvloeren afbreken
  • vr 25 april van 08.00 tot 12.00 uur en van 12.00 tot 16.00 uur - sportvloeren afbreken
  • do 1 mei van 08.00 tot 12.00 uur - klusjes
  • ma 5 mei van 07.30 tot 12.00 uur en van 12.00 tot 16.30 uur -blaashal afbreken: meeste mensen nodig!! We proberen kinderopvang te realiseren op deze dag.
  • di 6 mei van 08.00 tot 12.00 uur en van 12.00 tot 16.00 uur en van 18.00 tot 22.00 uur - basevloer afbreken.
  • ⁠wo 7 mei van 18.00 tot 22.00 uur - basevloer afbreken
Na de ervaring met de opbouw willen we dit keer graag dat de vrijwilligers individueel hun beschikbaarheid opgeven zodat we een evenredige indeling kunnen maken. Op basis van beschikbaarheid maken we een indeling welke we uiterlijk 21 april publiceren. We proberen natuurlijk rekening te houden met je voorkeur maar dit zal niet altijd kunnen. Houd dus de verschillende tijdvakken nog even vrij in je agenda totdat je weet wanneer jij ingedeeld bent!

Teams waarvan zich op 21 april nog niet het minimale aantal vrijwilligers hebben aangemeld, worden willekeurig ingedeeld. Maar ook van deze teams worden de vrijwilligers echt verwacht!

Via dit inschrijfformulier kan je je individueel aanmelden als vertegenwoordiger van jouw team!

Foto: @fotografie.sander 📸
 
19-4-2025 Zaalhockey